Het fanfareorkest is op zoek naar een enthousiaste en gedreven muzikaal leider.

Zijn creativiteit, prestatiegerichtheid en gezelligheid zaken die jij hoog in het vaandel hebt staan? Weet jij jong en oud muzikaal te inspireren en te motiveren om het beste uit zichzelf en de groep te halen? En ben jij daarnaast een echt verenigingsmens? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat verwachten wij van onze toekomstige muzikaal leider?
Als muzikaal leider van ons fanfareorkest weet jij als geen ander hoe je op een leuke en stimulerende manier het beste uit onze leden kunt halen. Jouw flexibiliteit en inlevingsvermogen zorgen ervoor dat je goed in de omgang ben met alle leeftijdsgroepen.

Verder:

•        Ben je in het bezit van een afgeronde conservatoriumstudie directie HaFaBra (bachelor of master);
  •        Weet je het muzikaal niveau op peil te houden c.q. te verbeteren;
  •        Ben je flexibel, waardoor je kan werken met een grote groep muzikanten van verschillend niveau;
  •        Zijn termen als enthousiast, inspirerend en sociaal jou op het lijf geschreven;
  •        Ben je graag actief betrokken bij muziekkeuze, programmering en beleidsvorming;
  •        Toon jij je als echt verenigingsmens merkbaar betrokken.

Ben je nieuwsgierig geworden? Dan sturen we je op verzoek de volledige vacature en een sfeerbeeld van onze vereniging toe. Je kunt deze opvragen bij voorzitter Jacco Goedegebuure, via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.