Havenplein 2
Op dinsdag 19 juli geeft Accelerando een concert op het Havenplein in Sint-Annaland.

Nog een paar weken en de zomervakantie gaat van start. Ook wij leggen dan de instrumenten even terzijde. Voor het zover is, sluiten we het seizoen af met een buitenconcert. Tijdens dit concert treden de slagwerkgroep en het fanfareorkest op. Dat doen we op dinsdagavond 19 juli. Het concert vindt plaats op het Havenplein in Sint-Annaland.

Het is bijna traditie: een concert in de laatste week voor de zomervakantie. Nog een laatste optreden om het seizoen mee af te sluiten. Dat doen we dan graag ergens op het dorp. Zo brengen we de muziek naar de mensen toe!

Nieuwe instructeur
We hebben een gevarieerd programma gepland. De slagwerkers treden tijdens dit concert voor het eerst op met hun nieuwe instructeur Jeroen van Dam. De groep speelt onder andere muziek van de bekende Deense percussieformatie Safri Duo. Het fanfareorkest speelt werken van Ramses Shaffy, Wim Sonneveld, Golden Earring en George Baker. Dat doen de muzikanten onder leiding van dirigent Dick Verhoef. De presentatie van het concert is in handen van Elita Vellekoop.

Havenplein
Al twee keer eerder speelde Accelerando op het Havenplein, ter hoogte van de Annahof, voor de trapovergang naar de haven. Dit keer kiezen we echter een ander plekje. We spelen op de plek waar de weekmarkt is, ter hoogte van de horeca. We zorgen ervoor dat hier ook stoelen staan voor toehoorders.

Slecht weer
Ons concert vindt plaats op dinsdagavond 19 juli. Het optreden start om 19.30 uur. Maar let op: bij slecht weer gaat het concert niet door.