Op zaterdagavond 10 nov organiseren wij een gevarieerd programma met Singing Beats!

Muziekliefhebbers komen aan hun trekken bij Accelerando. De muziekvereniging organiseert een gevarieerd programma met Singing Beats. Aan dit concert, dat plaatsvindt op zaterdagavond 10 november, doen twee slagwerkgroepen en een koor mee. Een en ander vindt plaats in de muziekzaal van sport- en gemeenschapscentrum De Wellevaete te Sint-Annaland.

Singing Beats is een bijzonder uitwisselingsconcert tussen slagwerkgroep De Vliegende Hollander uit Terneuzen, het Schorrekoor uit Sint-Annaland en Accelerando’s slagwerkgroep. De avond wordt gepresenteerd door Niels van Oudenaarde.

Gevarieerd programma
Tijdens Singing Beats kunt u luisteren naar een optreden van slagwerkgroep De Vliegende Hollander uit Terneuzen. Net zoals bij Accelerando kent ook De Vliegende Hollander een jeugdgroep, een orkest en een slagwerkgroep. Deze laatste komt naar Sint-Annaland. Onder leiding van Willem-Jan van Langevelde en Wendy de Vos brengen de enthousiaste Zeeuws-Vlaamse slagwerkers een mooi programma voor u!

Dat doen ook de fanatieke zangers van het Schorrekoor. Want ook zij zijn van de partij op Singing Beats. Het koor is voor velen bekend, in Sint-Annaland en ver daarbuiten. Voor dit concert hoeven ze niet ver te reizen, want hun wekelijkse repetities vinden plaats tegenover de muziekzaal. Het Schorrekoor treedt op onder de vertrouwde leiding van dirigent Pieter-Jan van den Berg.

En ten slotte onze eigen slagwerkers. Zij zijn gastheer van Singing Beats en laten ook zeker van zich horen deze avond. Dat doen ze onder leiding van instructeur Johan van Vossen.

Kaartjes
Eenieder is van harte welkom tijdens dit concert. De verkoopprijs is EUR 5,- per kaart. De verkoop start op maandag 29 oktober bij boekhandel Heijboer aan de Ring te Sint-Annaland. Echter, als vriend van Accelerando profiteert u van voordeel. De kaarten liggen namelijk al vanaf maandag 15 oktober voor u klaar. Bent u donateur? Dan krijgt u 50% korting! En bent u lid van onze Club van 50? Dan is de toegang helemaal gratis!