Kom muzikale vakantie-inspiratie opdoen tijdens ons Inspire2Travel-concert!

Inspire2Travel is de naam van het volgende concert van de Koninklijke Fanfare Accelerando. We organiseren dit op zaterdagavond 31 maart. De muzikale vakantie-inspiratie kan worden opgedaan in de muziekzaal van sport- en gemeenschapscentrum De Wellevaete te Sint-Annaland.

Nieuwe Dirigent
We spelen die avond overwegend werken waarvan de titel of de muziek zelf verwijzen naar andere landen. Denk bijvoorbeeld aan Frankrijk, Ierland, Zuid-Afrika, Amerika en ook Rusland. Voor de pauze spelen de samenspeelgroep onder leiding van dirigent Pieter-Jan van den Berg en de slagwerkgroep onder leiding van instructeur Johan van Vossen. Na de pauze is het de beurt aan het fanfareorkest, onder leiding van onze nieuwe dirigent, Dick Verhoef. De presentatie van Inspire2Travel is in handen van Angela Keur.

Het Glazen Ei
De titel van het concert is mede gekozen als link naar een eerdere samenwerking tussen Accelerando en Stichting StaVoord6. Beide waren betrokken bij het benefietconcert Inspire2Live in 2012. StaVoord6 organiseert de derde editie van hun evenement het Glazen Ei van 29 maart tot en met 2 april. Ze doen dit in het voormalige café/restaurant Havenzicht in Sint-Annaland. Hun doel is het realiseren van een vakantiehuis op Tholen, voor mensen met een beperkte levensverwachting. Uiteraard dragen we de stichting, hun doel en dit evenement een warm hart toe. Een fysieke of muzikale samenwerking zit er deze keer niet in, maar we zoeken zeker naar andere mogelijkheden tot samenwerking in dit weekend.

Accelerando organiseert het vakantie-inspiratie concert Inspire2Travel op zaterdagavond 31 maart in de muziekzaal van de Wellevaete. Leden van de Club van 50 en donateurs van de vereniging kunnen vanaf maandag 5 maart voor een kaartje terecht bij Boekhandel Heijboer aan de Ring te Sint-Annaland. Vanaf maandag 19 maart gaat de vrije verkoop van start.