Helpt u ons aan stemmend slagwerk? Speel (gratis) mee in de VriendenLoterij!

Onder de noemer 'Samen voor Accelerando', organiseren we op maandagavond 13 november een belactie met de VriendenLoterij, met als doel het opnieuw stemmend maken van enkele slagwerkinstrumenten.

Dit keer geen actie voor nieuwe instrumenten, maar voor een revisie van enkele oude. Onze xylofoon en buisklokken zijn door de jaren heen, en door het vele gebruik, ontstemd geraakt. De kosten om ze weer klinkend te maken zijn fors, dus daar kunnen we wel wat hulp bij gebruiken. Om die reden zamelen we geld in met deze actie.

U kunt ons daarbij helpen!!!

Het is de moeite meer dan waard om mee te spelen want:

• Als u deze avond een lot koopt, krijg u een cadeaubon van € 20,-. Een lot kost € 13,50; u speelt dus één maand gratis mee! *
  • Als deelnemer van de VriendenLoterij maakt u kans op fantastische prijzen.
  • De helft van uw lotprijs gaat direct naar onze clubkas.

Het is ook mogelijk om vooraf aan te geven of u ons wilt steunen. Dat kan door ons te Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of ons een bericht te sturen via Facebook. Dan bellen wij u maandagavond op.

Namens de leden van Accelerando alvast hartelijk dank voor uw steun!

* Maandelijks opzegbaar