Op 14 oktober spelen we in 't Rijks, samen met harmonie Concordia uit Bergen op Zoom.

Wij nodigen geïnteresseerden van harte uit voor het bijwonen van een uitwisselingsconcert op zaterdag 14 oktober. We geven dit concert met Harmonie Concordia uit Bergen op Zoom, die tevens de gastheer is van deze avond. Het concert vindt plaats in de theaterzaal van Regionale Scholengemeenschap ’t Rijks. Iedereen is van harte welkom om te komen luisteren naar het muzikale programma en de entree is geheel gratis. Het concert vangt 19:30 uur aan en eindigt rond 22:30 uur.

Concordia is een harmonieorkest uit Bergen op Zoom en is opgericht in 1928. Aan de vooravond van het 90-jarig bestaan in 2018 is Concordia een levendige vereniging met muzikanten van alle leeftijden. Het orkest repeteert op vrijdagavond in wijkcentrum Het Hoofdkwartier in de wijk Borgvliet. Dirigent Guy van Geldorp werkt dan op enthousiaste wijze aan de stukken die het orkest bij verschillende concerten ten gehore brengt. Het genre dat het orkest speelt is gevarieerd en in de locatie van concerten is zeer gevarieerd. Zo speelde Concordia de afgelopen jaren in de Stoelemat, de theaterzalen van het CKB, het Zwijnshoofd en de Sprenge en in poptempel Gebouw T. In juni 2017 gaf Concordia zelfs een varend concert op het Schelde-Rijnkanaal.

Onze dirigent en wij reizen 14 oktober graag af richting het Brabantse voor deze muzikale ontmoeting!