Zaterdag 25 maart organiseert Accelerando weer haar jaarlijkse voorspeelavond.

Met ruim 30 optredens van leerlingen en leden is het programma weer goed gevuld. Zowel jong als oud, alleen en samen, de deelnemers voor deze avond zijn druk aan het repeteren. Voor veel muzikanten is het ook een try out voor het solistenconcours van 8 april. Pieter-Jan van den Berg en Johan van Vossen zijn deze avond de juryleden en zullen de deelnemers van het solistenconcours beoordelen. Adriaan Hoek is net als vorig jaar de pianist en begeleidt een groot deel van de optredens. De presentatie is in handen van Niels van Oudenaarde. De voorspeelavond vindt plaats in  de muziekzaal en start om 18.30 uur, de zaal gaat om 18.15 uur open. Iedereen is welkom en de toegang is gratis! Hopelijk tot zaterdag 25 maart!!