Accelerando's Vriendenconcert in de Wellevaete te Sint-Annaland.

Speciaal voor de vrienden van de vereniging organiseert de Koninklijke Fanfare Accelerando uit Sint-Annaland een Vriendenconcert. De muziekvereniging doet dit op zaterdagavond 11 maart. Het concert vindt plaats in de muziekzaal van De Wellevaete.

,,Onze vereniging heeft een trouwe achterban.’’ vertelt voorzitter Jacco Goedegebuure. ,,Dat begint met de partners van de muzikanten. Ook kent onze Club van 50 veel leden en hebben we een grote schare donateurs. Accelerando’s vriendenconcert is daarom in eerste instantie op deze doelgroep gericht. Al zijn andere muziekliefhebbers natuurlijk ook van harte welkom!’’

VOIX
Tijdens het Vriendenconcert laat de slagwerkgroep onder leiding van instructeur Johan van Vossen van zich horen. Ook treedt het fanfareorkest op, onder leiding van dirigent Anton Weeren. Als speciale gast heeft de vereniging popkoor Voix uitgenodigd, dat onder leiding staat van dirigent Esther van der Linden.

Accelerando’s Vriendenconcert vindt plaats op 11 maart in De Wellevaete. De zaal is om 19.00 uur open en het concert vangt om 19.30 uur aan. De kaartverkoop vindt plaats bij Boekhandel Heijboer aan de Ring in Sint-Annaland. Leden van de Club van 50 en donateurs kunnen daar al sinds vorige week terecht. De vrije verkoop start op maandag 6 maart. De muziekzaal heeft een beperkte capaciteit en op is op.