Seniorenactiviteit met vier A's was smaakvol en geslaagd!

Ook de tweede Seniorenactiviteit was geslaagd.

In de muziekzaal van Gemeenschapscentrum de Wellevaete in Sint-Annaland verzorgde de bekende dichter/schrijver Paul Asselbergs uit Bergen op Zoom een bijzondere lezing over de 4 A’s; Asperges, Aardbeien, Ansjovis én (de Thoolse) Aardappelen. Zijn gedichten zijn op muziek gezet door Pierre van Broekhoven die op piano zangeres Janine Vroegop-Pleune begeleidde tijdens deze middag.

De financiering van deze seniorenactiviteiten is mede mogelijk gemaakt dankzij de opbrengst van de MegaMuziekMarathon in 2015 én daarnaast de vrijwillige inzet van de leden van onze muziekvereniging.

Maar liefst 100 geïnteresseerden bezochten de muziekzaal. Wilt u er de volgende keer bij zijn? Hou onze site in de gaten voor meer informatie!