Accelerando's tweede Seniorenactiviteit is uitverkocht!

Alle kaarten voor de tweede Seniorenactiviteit die wij dit jaar organiseren ter gelegenheid van ons 135-jarig bestaan, zijn uitgegeven.

In de muziekzaal van Gemeenschapscentrum de Wellevaete in Sint-Annaland verzorgt de bekende dichter/schrijver Paul Asselbergs uit Bergen op Zoom een bijzondere lezing over de 4 A’s; Asperges, Aardbeien, Ansjovis én (de Thoolse) Aardappelen. Zijn gedichten zijn op muziek gezet door Pierre van Broekhoven die op piano zangeres Janine Vroegop-Pleune gaat begeleiden tijdens deze middag.

Alle gratis beschikbare kaarten zijn inmiddels uitgegeven. De financiering van deze seniorenactiviteiten is mede mogelijk gemaakt dankzij de opbrengst van de MegaMuziekMarathon in 2015 én daarnaast de vrijwillige inzet van de leden van de Sint-Annalandse muziekvereniging.

Ook één van onze seniorenactiviteiten bezoeken? Hou onze site in de gaten voor meer informatie!