Welkom bij de Koninklijke Fanfare Accelerando

Logo klein

Maak kennis met onze muziekvereniging. Opgericht in 1881, dus op leeftijd. Maar tegelijk nog piepjong en springlevend! Op deze site vindt u een overzicht van de onderdelen die samen Accelerando vormen, de agenda voor onze concerten, rondgangen en andere activiteiten en een fotoalbum waar we u graag laten zien wat we de laatste jaren gedaan hebben. Meer weten? Neem gerust eens contact op. Veel lees- en kijkplezier!

SponsorKliks, gratis sponsoren!

Bestel jij wel eens iets online bij Bol.com, Coolblue of andere webshops? Doe dit dan voortaan via SponsorKliks. Sponsorkliks is een affiliatenetwerk voor verenigingen en andere non-profitorganisaties en laat leden en supporters gratis sponsoren. Plaats je bestelling via onderstaande link en een percentage van het aankoopbedrag gaan naar onze clubkas zonder dat jij extra kosten maakt.

Klik hier voor onze SponsorKliks pagina.

Hoe werkt het?
Klik hierboven op 'SponsorKliks', typ in de zoekbalk "Koninklijke Fanfare Accelerando", klik op zoeken.

Vervolgens kom je op de SponsorKlikspagina van Accelerando terecht. Zoek de webwinkel waarbij jij wilt bestellen, klik erop, en doe je aankoop zoals je normaal doet.
Koop altijd eerst lokaal! Maar als je toch iets online besteld, doe het dan via SponsorKliks.

Nieuwsarchief