In goed overleg heeft de gemeente Tholen in 2007 een aanbouw aan het Gemeenschapscentrum De Wellevaete gerealiseerd. De grootste toen gebouwde ruimte is de muziekzaal van 11 meter breed en 16 meter lang en akoestisch geheel afgestemd op ons orkest. Deze zaal huren we structureel voor de dinsdag- en woensdagavond. Door het jaar heen organiseren we kleinere concerten in deze mooie en praktische ruimte.

Exclusief gebruik door onze vereniging zijn het aangrenzende slagwerklokaal, leslokaal annex bestuurskamer en een muziekarchief. De beide leslokalen zijn een groot aantal dagdelen in gebruik voor de lessen van de Zeeuwse Muziekschool. Het geheel is zo gesitueerd dat het goed ingezet kan worden bij grote evenementen, waarbij de grote sportzaal van het complex als concertruimte wordt gebruikt.

Met deze in totaal vier ruimten is onze vereniging zeer content en in staat om zowel muzikaal als organisatorisch verder door te groeien. Plaatjes zeggen meer dan praatjes dus kijk zelfs eens voor een sfeerimpressie naar de foto’s in ons fotoalbum.