Wij zoeken met ingang van 1 januari 2018 een muzikaal leider voor het fanfareorkest.

De Koninklijke Fanfare Accelerando uit Sint-Annaland (Zeeland) zoekt met ingang van 1 januari 2018, voor haar fanfareorkest uitkomend in de derde divisie, een muzikaal leider.

Onze vereniging bestaat inmiddels 136 jaar. Op leeftijd dus, maar kerngezond en springlevend! Naast het fanfareorkest - bestaande uit 60 muzikanten - maakt een slagwerkgroep en samenspeelgroep onderdeel uit van de vereniging. De repetitieavond van het fanfareorkest is op dinsdagavond van 19.30 uur tot 21.30 uur.

Van de toekomstige muzikaal leider verwachten we dat hij of zij:

* in het bezit is van een afgeronde conservatoriumstudie directie HaFa (bachelor of master);
* het muzikaal peil op niveau weet te houden c.q. te verbeteren;
* op een plezierige wijze het beste uit de mensen kan halen;
* een goede omgang heeft met alle leeftijdsgroepen;
* kan werken met een grote groep muzikanten van verschillend niveau;
* enthousiast, inspirerend en sociaal is;
* actief betrokken is bij muziekkeuze, programmering en beleidsvorming;
* zich merkbaar betrokken toont bij de vereniging.

Op verzoek sturen we een sfeerbeeld van onze vereniging toe. Sollicitaties voorzien van motivatie en CV kunt u tot maandag 2 oktober richten aan:

Koninklijke Fanfare Accelerando
t.a.v. voorzitter Jacco Goedegebuure